Hotelový a rezervační systém
Komplexní systém pro hotely, pokladny a recepční zařízení vytváříme již řadu let a neustále je přizpůsobujeme novým technologiím a potřebám našich zákazníků. Naše systémy jsou modulární a otevřené. Umožňují kdykoli systémy rozšířit o další funkčnosti nebo je propojit s jiným externím systémem.
Vlastnosti našeho systému
Náš systém je modulární. Na základě Vašich požadavků vybereme vhodné moduly, popřípadě některý modul upravíme, aby odpovídal přesně Vašim představám. Základní sada modulů obsahuje
- Uživatelský modul - Tento modul umožňuje přidávat další správce Vašeho internetového obchodu s různými právy.
- Modul Pokladna - Nabízí evidenci zboží a jednotlivých kategorií. Zboží může být evidováno s různými parametry a libovolným obsahem.
- Modul Recepce - Umožní spravovat ubytované hosty na jednotlivých pokojích. Je propojen s modulem pokladna a účty jednotlivých klientů.
- Modul klientů - Eviduje všechny zákazníky a jejich parametry.
- Modul dokladů - Spravuje všechny vystavené doklady v systému a nabízí celou řadu nástrojů pro editaci, komunikaci se zákazníkem nebo tisk do různých forem dokladů.
- Modul rezervace - Nabízí přehledný systém pro správu rezervací. Umožňuje přidávat jednotlivé nebo hromadné rezervace, přidávat služby, slevy, klienty, firmy a další spoustu parametrů.
- Modul newsletters - Tento modul nabízí sofistikovaný systém pro rozesílání reklamy pomocí emailu. Na základě kritérií lze vybrat skupinu zákazníků, kterým se má reklama doručit.
- Statistika - Statistický modul zobrazuje přesné statistické údaje jak klasickým číselným způsobem, tak pomocí přehledných grafů.
- Modul pokoje - Modul, který eviduje seznam pokojů pro rezervování.
- Nastavení - Modul umožňuje nastavit veškeré základní informace pro provozování hotelu nebo pokladny. Jako je například Daně, Ceny, Slevy, Jednotky a spoustu dalších.
.
Tato sada modulů je automaticky v základní ceně, ale existují další moduly, které by Vás mohly zajímat. Pro bližší informace nás prosím kontaktujte.